הישיבה נדחתה; ראשי הרשויות החרדיות לנתניהו: "הציבור החרדי לא ישכח"

    איתי גדסי No Comments on הישיבה נדחתה; ראשי הרשויות החרדיות לנתניהו: "הציבור החרדי לא ישכח"

    לאור הלחץ הגדול על ראש הממשלה כנגד הטלת הסגרים על הערים החרדיות, ישיבת וועדת השרים לקורונה נדחתה לערב | בני גנץ צפוי לסייר היום בעיריית ב"ב | ראשי הרשויות במכתב זועם וקשה לראה"מ | ישיבת סיעת יהדו"ת תתקיים בשני בעיריית ב"ב

    צילום: פלאש 90
    10:47
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on דנון: "זו הייתה טעות להקשיב לאמריקאים, אסור למצמץ"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר לחץ אדיר מצד ראשי הסיעות החרדיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לדחות את ישיבת השרים לענייני קורונה, "בשל שיהוי בקבלת הצעות החלטה" נכתב בהודעה הרשמית. הישיבה תתקיים הערב ובה יתקבלו ההחלטות על הסגר על הערים האדומות.

    על פי הערכות לאחר לחץ השרים החרדים ייתכן והסגר על הערים האדומות יהיה מרוכך יותר. מדובר באפשרות הנוגדת את הצעת הפרויקטור פרופ' רוני גמזו שדורש סגר מיידי ומחמיר כנגד הערים האדומות.

    מוקדם יותר, שלחו ראשי הרשויות החרדיות הצפויות ממחר (שני) להיות תחת סגר, מכתב קשה לראש הממשלה על התנהלותו והתנהלות הפרויקטור כלפי הציבור החרדי. ראשי הערים מאשימים כי נתניהו לא טרח לשמוע את קולם במשבר, ולא ניסה להבין את מצוקתם מאשימים ראשי הרשויות ומבהירים כי ישנם הצעות לשטח את העקומה ללא סגר.

    בנוסף ראשי הערים החרדיות מאשימות, כי בימי החופש ביולי אוגוסט הכל נשאר פתוח למרות התחלואה הגבוהה בכדי לא לפגוע בתיירות ובמסחר, אבל לקראת החגים נתניהו מוביל במכוון סגר על הערים החרדיות מאשימים ראשי הרשויות.

    במכתב מודיעים חד משמעית ראשי הרשויות לראש הממשלה, כי יפסיקו לשתף פעולה עם הרשויות לגבי הסגר. את  אחריות מעבירים ראשי הרשויות לראש הממשלה שגם כך לא מתייעץ איתם לטענתם.

    בסיום המכתב כותבים בכאב לראש הממשלה כי הציבור החרדי לא יסלח לו על כך, לאור ההחלטות שפוגעות בעיקר בציבור החרדי.

    המכתב המלא:

    בתגובה להחלטה הצפויה על הטלת הסגרים על הערים החרדית, סיעת יהדות התורה תתכנס מחר (שני) בעיריית בני ברק ותזמן אליה את כל ראשי הרשויות החרדיות.

    ההחלטה על ישיבה במתכונת זו היא חלק מהמאבק של חברי הכנסת כולם, נגד החלטת הממשלה על צעדים חסרי פרופורציה כלפי חלק מהרשויות החרדיות, ולאות הזדהות עם רבבות התושבים, המשפחות, ובעלי העסקים שעל לא עוול בכפם יסבלו קשות ממגבלות הסגר.

     



    0 תגובות